eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodypierwszy samochod-uzywka o niskich kosztach eksploatacyjnych › Re: pierwszy samochod-uzywka o niskich kosztach eksploatacyjnych
  • Data: 2013-02-21 20:29:35
    Temat: Re: pierwszy samochod-uzywka o niskich kosztach eksploatacyjnych
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-02-21 20:03, J.F pisze:

    > W zasadzie nalezy sie z tym zgodzic. Malo rzeczy psuje sie w samochodzie
    > "ze starosci". Za wyjatkiem blach :-)

    Żarty sobie robisz. Pierwszy z brzegu przykład - manżeta. To element,
    który 'łatwo' rozedrzeć, a z wiekiem bardzo ładnie traci swe
    właściwości i się rozwarstwia. W takich bez dotykania przez n lat
    często bywa, że trzeba wymienić z przegubem, ponieważ się tego bez
    rozwiązań siłowych zrealizować nie da.

    > A, to zalezy jak stary. Wyobraz sobie np poloneza w stanie "fabrycznie
    > nowy", o bardziej kultowych lub przedwojennych modelach nie wspominajac :-)

    Zdaje się, że nie doczytałeś - lans miał być w drugą stronę. Znaczy
    pudło.

    > Taaa, a potem statystyka jest taka ze z nowej nubiry sie trzy razy
    > przesiadalem na lawete, a dwudziestoletnia sierra widziala raz mechanika
    > :-)

    Nubira była na gwarancji, a tej sierry to ja bym chyba długim kijem
    dotykać nie chciał. Nubiry w tamtej edycji zresztą też.

    > W dzisiejszych czasach jest cala masa samochodow do kupienia za te
    > pieniadze ... oczywiscie 10 letnich i z 200kkm na liczniku.

    Oczywiście. Nic tylko kupować.