eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodypierwszy samochod-uzywka o niskich kosztach eksploatacyjnychRe: pierwszy samochod-uzywka o niskich kosztach eksploatacyjnych
  • Data: 2013-02-21 23:09:04
    Temat: Re: pierwszy samochod-uzywka o niskich kosztach eksploatacyjnych
    Od: "Ergie" <e...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "ddddddd" napisał w wiadomości grup

    > na podstawie daty zakupu, bo przecież tak też gwarant przyjmuje część.

    Gwarancja na części często (a może zawsze) jest ograniczona czasem _i_
    przebiegiem.

    > Skoro nie widać różnicy to po co przepłacać? żeby w razie czego móc toczyć
    > spory o to czy to wina warsztatu czy nie? bez sensu.

    Dlaczego "przepłacać"? Nie widzę w mojej okolicy związku pomiędzy ceną a
    spisywaniem lub nie stanu licznika.

    [ciach]

    > Zabrzmiało jak kryptoreklama, ale to jest właśnie powód dla którego
    > wybrałem ten warsztat. Bywałem też w innych mniejszych warsztatach i nikt
    > nie spisywał przebiegów, być może ty wybierasz te droższe - w tych
    > faktycznie przebieg żądano.

    To co napisałeś to dla mnie norma. Też najczęściej jeżdżę do takiego właśnie
    warsztatu, gdzie nic nie płacę za samo sprawdzenie auta, jak się umawiam, na
    godzinę to na tę godzinę jest zrobione, jak podjeżdżam nie umówiony to i tak
    ktoś zajrzy na poczekaniu i zdiagnozuje wstępnie usterkę aby wstępnie
    wycenić robotę i czas i umówić się na godzinę. Nie szukają roboty na siłę,
    ale jak coś zauważą przy okazji to dzwonią i pytają czy robić. Drobiazgi w
    stylu poluzowany przewód albo pęknięty wężyk robią na poczekaniu gratis.
    Zacząłem tam jeździć nastoletnim Punto a później jeździłem wszystkimi
    kolejnymi. Znają mnie od lat ale i tak za każdym razem spisują licznik.
    Oprócz tego czasem jeżdżę do większego warsztatu gdzie maja soft dedykowany
    dla konkretnego auta, niekoniecznie ASO, ale np. w przypadku Opla jedynie
    ASO mam w okolicy - tam też zawsze spisują licznik. Hamulce robię w Norauto
    przy okazji zakupów - też zawsze spisują licznik. Kilka razy zdarzyło mi się
    być też w innych warsztatach i jedynie w przypadku małego warsztatu
    zmieniającego wydech oraz jakiegoś małego blacharza nie przypominam sobie
    spisywania licznika.

    Pozdrawiam
    Ergie