eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodypierwszy samochod-uzywka o niskich kosztach eksploatacyjnych › Re: pierwszy samochod-uzywka o niskich kosztach eksploatacyjnych
  • Data: 2013-02-21 22:35:43
    Temat: Re: pierwszy samochod-uzywka o niskich kosztach eksploatacyjnych
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 21 Feb 2013 20:29:35 +0100, Artur Maśląg napisał(a):

    > Żarty sobie robisz. Pierwszy z brzegu przykład - manżeta. To element,
    > który 'łatwo' rozedrzeć, a z wiekiem bardzo ładnie traci swe
    > właściwości i się rozwarstwia.

    Na pewno 200 tys zgiec im w zachowaniu zywotnosci nie pomaga.

    Ale musze przyznac ze gumowe przewody paliwowe w scierce sparcialy bardzo
    mocno przez 14 lat..

    > W takich bez dotykania przez n lat
    > często bywa, że trzeba wymienić z przegubem, ponieważ się tego bez
    > rozwiązań siłowych zrealizować nie da.

    Hm, a nie tak ze przy tym przebiegu przegub wymaga wymiany, albo lozyska,
    to przy okazji i manszety ?

    > Nubira była na gwarancji,

    Byla, ale niesmak pozostaje.
    Poza tym gwarancja sie skonczy, i co - sprzedac czym predzej ?
    Dwulatka (bo taka teraz gwarancja)

    > a tej sierry to ja bym chyba długim kijem
    > dotykać nie chciał.

    ty masz jakies dziwne fobie. Sierry nie dotykac, predkosci nie przekraczac,
    trupy na drodze widziec :-P

    > Nubiry w tamtej edycji zresztą też.

    W sumie nie byla taka zla. Ale jednak z laweciarzami sie zapoznalem :-)

    > Oczywiście. Nic tylko kupować.

    Rok pojezdzi. A jak pojezdzi dwa lata, to juz czysty zysk :-)

    J.