eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodypierwszy samochod-uzywka o niskich kosztach eksploatacyjnych › Re: pierwszy samochod-uzywka o niskich kosztach eksploatacyjnych
  • Data: 2013-02-21 20:03:03
    Temat: Re: pierwszy samochod-uzywka o niskich kosztach eksploatacyjnych
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Artur Maśląg" napisał w wiadomości

    >Obawiam się, że sprawa wyglądała inaczej - Ty sugerujesz, ze samochód
    >stary z mniejszym przebiegiem ma wymagać mniej nakładów niż sporo
    >nowszy z większym przebiegiem.

    W zasadzie nalezy sie z tym zgodzic. Malo rzeczy psuje sie w
    samochodzie
    "ze starosci". Za wyjatkiem blach :-)

    >Ba, jeszcze coś o lansie pisałeś...

    A, to zalezy jak stary. Wyobraz sobie np poloneza w stanie "fabrycznie
    nowy", o bardziej kultowych lub przedwojennych modelach nie
    wspominajac :-)

    >Tutaj ciężko mówić o prawdopodobieństwie - samochód nowszy
    >z większym przebiegiem będzie jednak bardziej przewidywalny
    >niż starszy z mniejszym - nie wiem czemu przemilczałeś kwestie
    >związane z wiekiem - np. korozja styków, układ hamulcowy,
    >elementy elastyczne itd.

    Taaa, a potem statystyka jest taka ze z nowej nubiry sie trzy razy
    przesiadalem na lawete, a dwudziestoletnia sierra widziala raz
    mechanika :-)

    >No, cale 6kPLN :)

    W dzisiejszych czasach jest cala masa samochodow do kupienia za te
    pieniadze ... oczywiscie 10 letnich i z 200kkm na liczniku.

    J.