eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodypierwszy samochod-uzywka o niskich kosztach eksploatacyjnychRe: pierwszy samochod-uzywka o niskich kosztach eksploatacyjnych
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!wsisiz.edu.pl!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-s
    po-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Date: Thu, 21 Feb 2013 20:29:35 +0100
    From: Artur Maśląg <f...@p...com>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:17.0) Gecko/20130215
    Thunderbird/17.0.3
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: pierwszy samochod-uzywka o niskich kosztach eksploatacyjnych
    References: <5124c731$0$26697$65785112@news.neostrada.pl>
    <kg2ie0$ja8$1@node2.news.atman.pl> <kg2k29$kvn$1@node2.news.atman.pl>
    <kg2o2g$ejh$1@node1.news.atman.pl>
    <51253a0e$0$26681$65785112@news.neostrada.pl>
    <kg4pbn$o2k$1@node2.news.atman.pl> <kg4smc$k8i$1@node1.news.atman.pl>
    <kg4tkd$s8c$1@node2.news.atman.pl> <kg4vui$uee$1@node2.news.atman.pl>
    <kg5424$rtl$1@node1.news.atman.pl> <kg59c0$88p$1@node2.news.atman.pl>
    <kg5b6d$3m7$1@node1.news.atman.pl>
    <51265e18$0$26698$65785112@news.neostrada.pl>
    <51266f69$0$26695$65785112@news.neostrada.pl>
    In-Reply-To: <51266f69$0$26695$65785112@news.neostrada.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 38
    Message-ID: <512675a5$0$26694$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: serwer.sekocenbud.pl
    X-Trace: 1361474981 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 26694 159.253.247.138:50331
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2484149
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2013-02-21 20:03, J.F pisze:
    > Użytkownik "Artur Maśląg" napisał w wiadomości
    >>> bo nie są dlatego Twoje twierdzenie, jakoby samochód z
    >>> większym przebiegiem nie wymagał więcej wydatków to błąd.
    >
    >> Obawiam się, że sprawa wyglądała inaczej - Ty sugerujesz, ze samochód
    >> stary z mniejszym przebiegiem ma wymagać mniej nakładów niż sporo
    >> nowszy z większym przebiegiem.
    >
    > W zasadzie nalezy sie z tym zgodzic. Malo rzeczy psuje sie w samochodzie
    > "ze starosci". Za wyjatkiem blach :-)

    Żarty sobie robisz. Pierwszy z brzegu przykład - manżeta. To element,
    który 'łatwo' rozedrzeć, a z wiekiem bardzo ładnie traci swe
    właściwości i się rozwarstwia. W takich bez dotykania przez n lat
    często bywa, że trzeba wymienić z przegubem, ponieważ się tego bez
    rozwiązań siłowych zrealizować nie da.

    >> Ba, jeszcze coś o lansie pisałeś...
    >
    > A, to zalezy jak stary. Wyobraz sobie np poloneza w stanie "fabrycznie
    > nowy", o bardziej kultowych lub przedwojennych modelach nie wspominajac :-)

    Zdaje się, że nie doczytałeś - lans miał być w drugą stronę. Znaczy
    pudło.

    > Taaa, a potem statystyka jest taka ze z nowej nubiry sie trzy razy
    > przesiadalem na lawete, a dwudziestoletnia sierra widziala raz mechanika
    > :-)

    Nubira była na gwarancji, a tej sierry to ja bym chyba długim kijem
    dotykać nie chciał. Nubiry w tamtej edycji zresztą też.

    > W dzisiejszych czasach jest cala masa samochodow do kupienia za te
    > pieniadze ... oczywiscie 10 letnich i z 200kkm na liczniku.

    Oczywiście. Nic tylko kupować.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: