    From: BartekK <s...@d...org>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: montaż czujnika EGT w kolektor
    Date: Wed, 05 Nov 2014 00:42:39 +0100

    W dniu 2014-11-05 o 00:05, k...@g...com pisze:
    > Jak jedziesz jak człowiek to masz`czas patrzeć na taki wskaźnik ale wtedy nic się
    nie dzieje.
    Jak zapierdalasz to nie masz czasu patrzeć na cokolwiek poza drogą.
    Sygnały z termopary trudno się przetwarza. No chyba że użyjesz jakiegoś
    dedykowanego miernika.
    Tylko jak ten miernik zainstalować żeby nie wyglądał jak szankier na
    kutasie?

    (jak ty to wszystko cytujesz i piszesz, że nie dość że do kitu cytujesz,
    to ciebie cytować się nie da, bo długość linii przekroczona?)

    1. Oczywiście że dedykowany miernik (choć zrobić własną obsługę
    termopary to dla mnie nie problem, ale po co tracić czas na tworzenie
    czegoś, co już ktoś zrobił i sprzedaje w rozsądnej cenie). I ten
    dedykowany miernik ma wbudowane ostrzeżenie powyżej ustawionego poziomu
    (robi PIIIIP i miga, więc nie da się przegapić), oraz ma zapamiętywanie
    poziomu maksymalnego (więc można sprawdzić, ile to tam było). Więc
    spoglądanie na bieżąco na wskaźnik - nie jest konieczne.

    2. Jak estetycznie zainstalować to już większy problem, zgadzam się, ale
    już to rozwiązałem - zamiast fabrycznego "daszka" do zegarów mam coś
    takiego
    http://www.tougetuning.com/store/images/products/sub
    aru/impreza/wrx-sti/20082012/accessories/interior/SM
    YCLSTR1l.jpg
    - nic to nie przeszkadza w sensie zasłaniania zegarów fabrycznych czy
    kontrolek, a po wsadzeniu wskaźników tak samo podświetlanych - wygląda
    wręcz fabrycznie http://www.master-tuning.ch/images/IMG_1329.jpg

    --
    | Bartłomiej Kuźniewski
    173