  • Data: 2015-12-30 13:30:24
    Temat: Re: mój pierwszy raz
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan b...@g...com napisał:

    > Czemu żeś Pan siedział cicho w 2011r jak poprzednicy robili to samo?
    >
    > Odpowiesz łaskawie?
    >
    > Bo w fakcie nie powiedzieli? W TV było cicho, a może WTEDY nie dotarło?
    >
    > Cóż to za wybiórcza i selektywna pamięć u Pana?

    Weź żeż Pan, Panie Bronek, choć chwilę pomyśl nad tym, co żeś Pan
    przeczytał. Skąd ja mogę wiedzieć, co było a czego nie było w TV
    w roku 2011, skoro od roku 1982 nie mam telewizora? Pamięć mam
    dobrą, niektórzy nawet określają ją jako "totalną" -- to znaczy
    pamiętam wszystko. Ale nie przypominam sobie roku, bym ze swoją
    niewyparzoną gębą siedział cicho. Ja nawet miesiąca nie wytrzymam.

    Tych przedstaiwcieli Partii słyszałem w radiu. Radia słucham często.
    Publicznego, innego nie. Od ćwierćwiecza radio to krytykuje aktualną
    władzę, jaka ona by w danym czasie nie była. To obyczaj mi bliski,
    ponadto jedno z ważniejszych zadań mediów. No i ci zaproszeni goście
    z Partii mówili, że trzeba z tym obyczajem skończyć. Jacyś "poprzednicy"
    też tak mówili? Czy wręcz robili? A może wrecz zrobili? W 2011 roku?
    Nie, duchowymi poprzednilami obecnych był właśnie Jerzy U. w roku 1981.

    Jarek

    --
    Każdy może, prawda, krytykować, a mam wrażenie, ze dopuszczenie do krytyki,
    panie, tu nikomu tak nie podoba się. Tak więc z punktu, mając na uwadze, że