  • Data: 2015-12-30 20:16:32
    Temat: Re: mój pierwszy raz
    Od: BaSk <piszcie.sobie.n@berdyczow> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-12-30 o 13:00, b...@g...com pisze:

    > Czemu żeś Pan siedział cicho w 2011r jak
    > poprzednicy robili to samo?
    >
    > Odpowiesz łaskawie?
    >

    > Bo w fakcie nie powiedzieli? W TV było cicho,
    > a może WTEDY nie dotarło?
    >
    > Cóż to za wybiórcza i selektywna pamięć u Pana?

    A było to tak:
    zaczynając od 39'go na wyścigi bolszewicy z nazistami wyżynali - głównie
    nasze elity. I do 1989 prowadzono bolszewizację tak intensywnie, że po
    odzyskaniu tej okrągłostołowej, koncesjonowanej niepodległości -
    niewielu już zostało takich, co *nie* przeniknęli sowietyzmem. I tu
    jeszcze jedna rzecz arcyważna:
    Amerykanie wymyślili sobie sposób na podkopywanie PRL-owskiego systemu -
    poprzez nagłaśnianie opozycyjnych działań, ale *tylko* upatrzonej części
    działaczy, a mianowicie "rewizjonistów". A co oznacza ten termin? Otóż
    byli to *odszczepieńcy*, którzy wcześniej bardzo, ale to bardzo -
    wdrażanie bolszewii u nas wspierali! A gdy wraz ze śmiercią Stalina
    nadeszły "nowe czasy", zakręt linii partyjnej spowodował, że oni po
    prostu wypadli z gry, znaleźli się za burtą, bez żadnej nadziei na
    wpływanie na władzę. Tu warto by jeszcze dodać garść szczegółów, ale w
    ich zakresie obowiązuje-obowiązkowa poprawność polityczna, czyli
    ordynarne kneblowanie! Tedy sobie odpuszczę.
    Tym niemniej przez "Wolny Świat" wspierani byli *tylko* tacy działacze
    tzw. "opozycji", którzy mieli za sobą komunistyczną przeszłość! A po
    1989 to oni właśnie okrzyknęli się trybunami ludu (a może powinienem
    napisać w cudzysłowie, i... dużymi literami?). I na miejscu
    wy-eksterminowanej polskiej elity, nastała nowa (j)elita (grube), które
    zabiegają intensywnie głównie o interesy zagranicznych sponsorów! A
    jakiekolwiek próby upominania się przez innych, o Polski interes - są
    traktowane jako... ksenofobia!

    Żyjemy w czasach pojednania dawnych puławian z natolińczykami, i aby
    chwycić w cym rzecz, to warto też pamiętać inne określenie, bardziej
    dosadne - tych grup politycznych!
    Pookrągłostołowa nasza republika jest we władzy układów, ukształtowanych
    przez służby specjalne późnego PRL-u, i każdy zamach na ten układ -
    rodzi wzmożoną kontrakcję. Czy PiS się właśnie na to "zamachnie"? Nie
    wiem, ale byli ubecy też tego nie wiedzą, i wściekle ujadają. No i ja
    ich rozumiem, ale to, że znajdują takie nieprzebrane legiony
    "szkodliwych idiotów" którzy ich w tym wspierają, świadczy tylko o tym,
    że te wszystkie działania socjalistów z odmiany "nazi", oraz tych
    moskiewskich, "internacjonalnych" - osiągnęły swój cel: w Polsce już
    niemal zanikła *wszelaka* inteligencja, zarówno jako osoby, ale też i
    "sposób oglądu rzeczywistości", czyli *samodzielność* myślenia. Dominuje
    sq***na (j)elita, a pod jej dyktando lemingi uprawiają obłąkańcze
    klakierstwo. Ba, żeby im jeszcze kto płacił, ale oni to robią
    *na_ochotnika*! Jak to durnie....
    --
    Powiedzenie oddające ducha Ameryki:

    "Cokolwiek robisz