    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Wed, 2 Jan 2019 07:43:24 -0800 (PST)
    Subject: Re: mistrz kierownicy w BWM na pasach (i dwa trupy)
    From: j...@j...org

    On Thursday, January 3, 2019 at 12:09:08 AM UTC+9, mk4 wrote:

> [...]
    aby wyrzucić dwie osoby tak daleko?

    > W związku z tym (choć te 50m zdaje się naprawdę mocno naciągane)

    "zdaje się"? Masz jakieś bardziej wiarygodne dane? 45 metrów?

    Polecam również ustęp "Impact on a pedestrian":

    https://www.science.org.au/curious/technology-future
    /physics-speeding-cars

    > ponawiam pytanie - po co weszły na przejście skoro pojazd nadjeżdżał
    > szybko (być może nawet bardzo szybko jak twierdzisz).

    Parę lat temu w Szczecinie wydarzył się "interesujący" wypadek. Auto wyjechało z
    podporządkowanej, bo czym zostało rozcięte na pół przez pędzący motocykl z kierowcą
    po kielichu. Motocykl jechał ponad 200 km/h. Zginęły trzy osoby.
    Do dzisiaj nie ma pewności, czy kierowca i pasażer samochodu przed swoją śmiercią
    mieli szansę zobaczyć pędzący ulicą motor.

    A wracając do twojego pytania - wydaje mi się, że są dwie możliwe odpowiedzi:

    - matka z córką były samobójczyniami

    - matka z córką nie były samobójczyniami, lecz w okołoświątecznym roztargnieniu
    zapomniały wziąć ze sobą urządzenie do mierzenia prędkości nadlatujących samochodów