  • Data: 2019-01-03 11:11:22
    Temat: Re: mistrz kierownicy w BWM na pasach (i dwa trupy)
    Od: "T." <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-01-01 o 13:59, Budzik pisze:
    > Użytkownik Shrek ...@w...pl ...

    > Niestety jest takie ryzyko.
    > Oczywiście człowiek w ramach rozsadku stara sie takim sytuacjom
    > przeciwdziałac ale nie zawsze sie udaje bo trzeba by zwalniac przed
    > kazdym skrzyzowaniem na którym ma sie pierwszenstwo i gdzie ktos dojezdza
    > do skrzyzowania z poprzecznej drogi. Ale staram sie obserwowac.
    > Uwagi sa zupełnie ogólne, nie odnosze sie konkretnie do opisywanej
    > sytuacji z tirowcem bo artykuł jest tak napisany ze nic nie wiadomo poza
    > tym, ze tirowiec kogos zabił.

    Trzeba zawsze uważać. Nie stać na krawężniku, ale trochę dalej od
    jezdni, a najlepiej to schować się za latarnią.
    Mnie kiedyś jakiś młody człowiek po prostu wypchnął na jezdnię, na
    szczęście fala samochodów nie zdążyła dojechać do przejścia na
    skrzyżowaniu, na którym czekałem na zielone. Sprawca - ok. 20-letni
    niespełna umysłu człowiek (potocznie zwany Downem). Był pod opieką
    zapewne matki, ale nie zdążyła zareagować. Trzeba uważać i mieć oczy
    naokoło głowy...
    T.