  • Data: 2019-01-03 01:45:55
    Temat: Re: mistrz kierownicy w BWM na pasach (i dwa trupy)
    Od: j...@j...org szukaj wiadomości tego autora

    On Thursday, January 3, 2019 at 2:51:04 AM UTC+9, Janusz wrote:

    > Bo mainstrejmy, policja wbiła ludziom do głowy że jak już są na
    > przejściu to mają
    > pierwszeństwo, zapomnieli tylko dodać że nieśmiertelności z
    > pierwszeństwem nie dostają.

    Mówiąc krótko - pitolicie!

    https://www.prawodrogowe.pl/informacje/statystyka/ro
    k-2017-zginelo-873-pieszych

    Popatrzmy na zestawienie statystyk wypadków drogowych z udziałem pieszych w
    Polsce w latach 2008-2017, mamy wyraźną tendencję spadkową. - Trochę spada
    wolniej niż byśmy sobie wszyscy życzyli, ale ten spadek jest zauważalny -
    analizował nadkom. R. Kobryś. Tendencja ilości wypadków jest taka sama jak
    statystyka osób rannych.