  • Data: 2019-01-02 22:14:10
    Temat: Re: mistrz kierownicy w BWM na pasach (i dwa trupy)
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-01-02 o 17:21, mk4 pisze:

    > Z pewnością widać było. Ale kto by się tam kłopotał z patrzeniem a tym
    > bardziej z jakimkolwiek zastanowieniem czy może należy się wstrzymać z
    > wejściem.

    Jakieś dowody? Jakieś wyliczenia?

    > Takie rzeczy, że nie było widać to zwykły kit. Zwłaszcza w tamtym
    > miejscu gdzie dobrze widać w obie strony.

    Zwykły kit to tekst że "z pewnością widać było" po którym
    pytasz o szczegóły z wypadku. Nic o nie nie wiesz ale śmiało
    piszesz co było widać.

    > A swoja drogą to ktoś wie coś więcej o tym zdarzeniu? Jakieś fakty
    > (tylko nie wyssane z palca przez jakiegoś redaktora 50m).
    > Skąd nadjeżdżał pojazd. W którym miejscu piesze weszły na przejście. W
    > którym miejscu nastąpiło uderzenie. Jak wyglądał pojazd po zderzeniu?

    Brak rozumu czy google się na ciebie obraziło?
    tu masz jak wyglądało auto:
    https://www.se.pl/wiadomosci/polska/torun-bmw-wjecha
    lo-w-dwie-kobiety-na-pasach-zginela-matka-z-corka-aa
    -t21K-zS7f-GFUZ.html