  • Data: 2011-07-27 18:49:00
    Temat: Re: minister walczy z .. pralkami
    Od: philips <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie masz wyboru - musisz, taka rzeczywistość i obrażanie się nic nie
    > pomoże. Ale dyskusja dawno już stała się NTG więc dajmy spokój :)
    Oczywiście polityce dajmy spokój. Nie obrażam się na to jak jest, tylko
    nie chcę, aby ktokolwiek, a zwłaszcza polityk, czy urzędnik za bardzo
    ingerował w moje życie. Natomiast powinny istnieć jakieś organizacje,
    czy prywatne, czy państwowe - nie mam tu wyrobionego zdania, które
    kontrolowałyby sprzęt pod względem zawartego w nim syfu. O ile każdy z
    nas potrafi stwierdzić, czy sprzęt spełnia jego wymagania, czy jest o
    akceptowalnej przez niego jakości, to nie jest w stanie stwierdzić, czy
    sprzęt wydziela jakieś trucizny - to można zmierzyć w laboratoriach.
    Wyniki takich kontroli powinny być upubliczniane. Z resztą teraz jest
    chyba UOKiK, który ostrzega przed różnymi produktami.