  • Data: 2011-07-27 21:07:55
    Temat: Re: minister walczy z .. pralkami
    Od: Padre <P...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

    "taka polityka gospodarcza w której producenci chcieliby produkować
    > pralki o 10-letniej gwarancji".

    Nie chciałbym żeby to brzmiało jak ironia ale wolę urządzenia (mam
    takich wiele) które miały roczna gwarancję i nie zepsuły się od 10 lat
    niż takie które co rusz trafiają do "darmowego" serwisu. Ten cudzysłów
    stąd, że zmarnowany czas, niemożliwość używania zakupionego sprzętu
    przez kilka tygodni ma często wymierna cenę. Może bez telewizora da się
    jakoś żyć ale 2 tygodnie bez kuchenki, pieca CO w zimie czy samochodu
    jest mocno kłopotliwe. Moje auto w ciągu 17 lat nigdy nie zepsuło się w
    taki sposób żebym nie dojechał do celu a łączny czas spędzony w
    planowych naprawach wyniósł kilka dni. Nowe auto koleżanki nie ma
    jeszcze 2 lat a w serwisie gwarancyjnym stało już chyba łącznie ze 2
    miesiące. Taką gwarancję moga sobie wsadzić w d....