  • Data: 2011-07-27 20:53:23
    Temat: Re: minister walczy z .. pralkami
    Od: Padre <P...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

    gwarancją i.t.p. tylko one nie kosztują 800zł.

    > A mozna prosic o linka ?

    Z tym trudno, ponieważ zdarza mi się czasem chodzić po tzw. sklepach, to
    sa takie budynki gdzie można kupić to samo co w internecie tylko tam się
    mówi do prawdziwych ludzi a nie pisze i można zapłacić prawdziwymi
    pieniędzmi i one nie maja linków.

    Pralki z Direct Drive produkuje LG, nie wiem czy gwarancja była na sam
    silnik czy z falownikiem bo pralka była ładowana od przodu a ja musiałem
    kupić ładowaną od góry, jakbym miał kupic ładowana od przodu to brałbym
    ja pod uwagę bo jest bardzo cicha.