eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmRe: faktura w PLAYRe: faktura w PLAY
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!feed.news.interia.pl!news.cyf-kr.edu.pl
    !news.task.gda.pl!not-for-mail
    From: Flo <f...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: faktura w PLAY
    Date: Sat, 13 Feb 2010 17:03:00 +0100
    Organization: CI TASK http://www.task.gda.pl/
    Lines: 33
    Message-ID: <hl6ifj$h38$1@news.task.gda.pl>
    References: <hl63lv$78a$1@news.dialog.net.pl> <hl6hi4$76f$1@node1.news.atman.pl>
    NNTP-Posting-Host: host-86-111-104-187.tvk.torun.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.task.gda.pl 1266076979 17512 86.111.104.187 (13 Feb 2010 16:02:59 GMT)
    X-Complaints-To: a...@n...task.gda.pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 13 Feb 2010 16:02:59 +0000 (UTC)
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.23 (Windows/20090812)
    In-Reply-To: <hl6hi4$76f$1@node1.news.atman.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:988660
    [ ukryj nagłówki ]

    Animka pisze:

    > Wypełniasz druczek pocztowy do przelewu i płacisz na poczcie, czy gdzieś
    > tam jeszcze.

    Wszystko się zgadza z małym ale. FV powinna być wystawiona w przeciągu 7
    dni od chwili zakończenia świadczenia usługi (okresu billingowego).
    Niestety ustawodawca nie uściślił w jakim terminie powinna zostać doręczona.

    Jedyną podstawą płatności dla płatnika jest otrzymanie FV.
    Nie można dokonać płatności nie mając FV.

    O ile w przypadku osób fizycznych nie ma problemu o tyle w przypadku
    przedsiębiorców prowadzących DG nie jest już tak prosto.

    Prowadząc księgowość muszę mieć FV aby ją opłacić i nie ma tutaj mowy o
    tym aby płacić sobie przelewem kwotę wg informacji z innego źródła.

    Jest FV jest płatność. Nie ma FV nie ma płatności. Koniec, kropka.

    Ostatnio nasze opki przerzuciły sie z usług Poczty Polskiej na inPost i
    pojawiają się opóźnienia w dostarczaniu FV. Są to znaczne opóźnienia
    sięgające nawet miesiąca.

    W przypadku Polkomtela wystarczy telefon na 2601 (BOK) i zgłoszenie
    żądania otrzymywania FV za pośrednictwem Poczty Polskiej.

    --
    Florian Marzejewski
    bezpieczenstwo-osobiste.com
    +48 607 600 027


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: