eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmRe: faktura w PLAYRe: faktura w PLAY
  • Data: 2010-02-13 16:03:00
    Temat: Re: faktura w PLAY
    Od: Flo <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Animka pisze:

    > Wypełniasz druczek pocztowy do przelewu i płacisz na poczcie, czy gdzieś
    > tam jeszcze.

    Wszystko się zgadza z małym ale. FV powinna być wystawiona w przeciągu 7
    dni od chwili zakończenia świadczenia usługi (okresu billingowego).
    Niestety ustawodawca nie uściślił w jakim terminie powinna zostać doręczona.

    Jedyną podstawą płatności dla płatnika jest otrzymanie FV.
    Nie można dokonać płatności nie mając FV.

    O ile w przypadku osób fizycznych nie ma problemu o tyle w przypadku
    przedsiębiorców prowadzących DG nie jest już tak prosto.

    Prowadząc księgowość muszę mieć FV aby ją opłacić i nie ma tutaj mowy o
    tym aby płacić sobie przelewem kwotę wg informacji z innego źródła.

    Jest FV jest płatność. Nie ma FV nie ma płatności. Koniec, kropka.

    Ostatnio nasze opki przerzuciły sie z usług Poczty Polskiej na inPost i
    pojawiają się opóźnienia w dostarczaniu FV. Są to znaczne opóźnienia
    sięgające nawet miesiąca.

    W przypadku Polkomtela wystarczy telefon na 2601 (BOK) i zgłoszenie
    żądania otrzymywania FV za pośrednictwem Poczty Polskiej.

    --
    Florian Marzejewski
    bezpieczenstwo-osobiste.com
    +48 607 600 027


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: