  • Data: 2015-09-11 23:39:50
    Temat: Re: elektryczny zamek - samoróbka - energooszczędny
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:slrnmv6asl.5cf.jaros@falcon.lasek.waw.pl...
    > Jednak w szpitalach, gdzie prawdopodobieństwo zaszkodzenia komuś windą
    > jest większe, są systemy zasilania awaryjnego. Bo zapewne jest taki
    > przepis. A gdyby go nie było, to rozsądek podpowiada. W innych miejscach
    > przepisu nie ma, a rachunek prawdopodobieństwa wraz z rachunkiem
    > ekonomicznym podszeptują co innego.

    Nie bez powodu jednak, redaktorzy spieszący się na program, mają zakaz
    korzystania z wind. Obiło mi się o uszy nieco szerzej niż w mediach mówili,
    bo od ludzi tam pracujących, że był conajmniej jeden przypadek, ze
    redachtórka, windą chciała podjechać i utknęła była. Nie pamiętam
    zakończenia.

    > No to wszystko w porządku. Na podstawie tego krótkiego opisu kara słusznie
    > się należała. W przepisach prawa używane są często sformułowania takie jak
    > "należyta staranność". Widzę, że jej tu zabrakło. Ale są też sądy -- one
    > są od badania wątpliwości. Widać tu dopatrzyły się jakichś okoliczności
    > usprawiedliwiających operatora. Ale my ich nie widzimy.

    Mimo, żem były tepsiarz, też nie widzę usprawiedliwienia. Po to chyba są
    wszelakie testy, przez co oprogramowanie piorunująco kosztuje. Problem np.
    że komputer w ciemni nalał do płukanego filmu wrzątku, to jeszcze pikuś, o
    ile to jedynie zdjęcia dzieci w piaskownicy, czy na plaży. Ale już fotograf,
    który utraci n. rzadkiego motyla, na którego polował 5 lat, mógłby się
    wkurwić, ale przeżyje. Natomiast, jeśli w szpitalu, spierdolone
    oprogramowanie zada niepotrzebnie defibrylację, bo podprogram "niechcący"
    stwierdzi, że serce pacjenta nie bije, mimo, że sam pacjent może akurat mieć
    się nienajgorzej, czy zada respiratorowi odessanie całego powietrza, bo
    "wykryje", że ciśnienie w układzie jest za wysokie i trzeba upuścić... to
    już nie są śmichy-chichy. Niejedna już rakieta kosmiczna wypierdzieliła, bo
    np. programista okazał się pipą i nie przewidział, że jakaś wartość
    16-bitowa moze sie przepełnić i program zabrnie w maliny.
    Oczywiście, wątpliwości należy rozpatrzyć na korzyść oskarżonego (i nie mam
    na myśli jednego z pytań referendalnych) i co do tego, nie mam wątpliwości.
    Ale, nie można dopuszczać do sytuacji, gdy jakiś błąd wyjdzie w taki sposób,
    bo to nie zmartwienie, że się nie mogłem umówić na wizytę do Cioci Krysi,
    aby zjeść u niej jej przepyszne pierogi ruskie, czy cokolwiek innego. W
    komórce, jak mi sieć padnie, to może nawet bez wyjęcia karty, 112 połączy
    mnie z najbliższym dostępnym BTSem i jeśli on czynny, w słuchawce dostanę
    dyspozytora, któremu przekażę informację. (inna sprawa, żeby prosić Boga,
    aby uchował nas od takich pizd... http://999.gourl.org, hint: stacja
    pogotowia była 400 metrów od miejsca zdarzenia... Trzeba przejechać na górę
    wątku i tam zacząć czytanie, trochę się zmieniło w Google News od momentu,
    gdy zestawiłem ten link)

    --
    Telespamerzy:
    814605413 222768000 616285002 845383900 224093185 896510439 896126048