  • Data: 2015-09-12 12:47:28
    Temat: Re: elektryczny zamek - samoróbka - energooszczędny
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "ACMM-033" <v...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:msvhn2$8r7$1@node1.news.atman.pl...

    > Użytkownik "Jarosław Sokołowski" <j...@l...waw.pl> napisał w wiadomości
    >
    > Nie bez powodu jednak, redaktorzy spieszący się na program, mają zakaz
    > korzystania z wind. Obiło mi się o uszy nieco szerzej niż w mediach
    > mówili, bo od ludzi tam pracujących, że był conajmniej jeden przypadek, ze
    > redachtórka, windą chciała podjechać i utknęła była. Nie pamiętam
    > zakończenia.

    > Mimo, żem były tepsiarz, też nie widzę usprawiedliwienia. Po to chyba są
    > wszelakie testy, przez co oprogramowanie piorunująco kosztuje.

    A jaki wpływ na działanie nowego softu ma operator centrali? Może tylko nie
    zgodzić się na jego instalację.
    Testy w laboratorium lub w nocy się udały, ale w dzień przy dużym ruchu coś
    się przestało wyrabiać. Centrala najczęsniej wtedy jest głucha. Dobrze gdy
    działa terminal i można wgrać stary soft bez kombinowania z dyskami czy
    pamięcią Flash.
    Producent i operator dołożyli wszelkiej staranności:posprawdzali co się
    dało. Rzeczywistość czasem odstaje od symulacji laboratoryjnej i zdarzają
    się nieprzewidywalne sytuacje.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba