eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaelektroniczny zapłon w silniku 4-cylindrowym. › Re: elektroniczny zapłon w silniku 4-cylindrowym.
  • Data: 2015-11-19 11:32:37
    Temat: Re: elektroniczny zapłon w silniku 4-cylindrowym.
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik "Adam Wysocki" napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:n2k8av$urq$2$g...@n...chmurka.net...
    ToTylkoJa <m...@n...chce.tego.poczta.fm> wrote:
    >> cylindry. W elektronicznym rozwiązaniu mamy dwie cewki z podwójnym
    >> wyjściem obsługującą cylindry parami np 1-4 i 2-3.

    >Czasem dwie, czasem cztery. Jesli sa dwie, to rozwiazanie to nazywa
    >sie
    >wasted spark.

    >W znanych mi systemach zawsze byl czujnik na rozrzadzie, nazywany tez
    >czasami czujnikiem fazy, chyba zeby mniej intuicyjnie bylo. Wiem ze
    >Hayabusa potrzebuje sygnalu od niego tylko podczas odpalania, jak
    >silnik
    >juz chodzi to mozna go odpiac - wyskoczy blad, ale komputer sobie
    >wtedy
    >juz wylicza z czujnika na wale.
    >Tez nie bardzo sobie wyobrazam, jak mialoby to dzialac bez CMP,
    >przeciez
    >wal kreci sie 2x szybciej niz rozrzad...

    Wlasnie dzieki tej "wasted spark". Iskrzysz w dwoch cylindrach naraz,
    w tym co trzeba istra jest, a w tym co nie trzeba - tez jest, ale nie
    przeszkadza.


    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: