eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaelektroniczny zapłon w silniku 4-cylindrowym. › Re: elektroniczny zapłon w silniku 4-cylindrowym.
  • Data: 2015-11-19 14:39:04
    Temat: Re: elektroniczny zapłon w silniku 4-cylindrowym.
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik "Dariusz Dorochowicz" napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:564dd008$0$22821$6...@n...neostrad
    a.pl...
    W dniu 2015-11-19 o 13:19, ToTylkoJa pisze:
    >> Konkretnie o przesunięciu kątowym pomiędzy kolejnymi 'korbami'. I
    >> to jest
    >> kluczowy punkt. Jeśli kąt kolejnych 'wykorbień' to 0,180,180, 0 to
    >> zawsze
    >> mamy dwie pary tłoków ruszających się w tą samą stronę. Czyli jedna
    >> para ma
    >> sprężanie/wydech i tu może być iskra(w obu cylindrach naraz) a
    >> druga
    >> ssanie/pracę. Druga para będzie miała taką samą sytuację za 180
    >> stopni.
    >> Wydaje mi się że gdyby 'wykorbienia' były ułożone 0,90,180,270 , to
    >> wtedy
    >> potrzebny był drugi czujnik.

    >Zdaje się, że wtedy byłby problem z równym rozłożeniem cykli pracy.

    Dokladnie. Chyba ze dwusuw.

    Czterocylindrowy 4-ro suw wymaga 4 iskier w ciagu dwoch obrotow -
    czyli co 180 deg.

    Cos mi chodzi po glowie, ze niektore silniki motocyklowe sie z tej
    zasady wylamuja i maja nierownomiernie.

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: