-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!feeder.erje.net!
newsfeed01.sul.t-online.de!newsfeed00.sul.t-online.de!t-online.de!news.nask.pl!
news.nask.org.pl!news.internetia.pl!not-for-mail
From: BartekK <s...@N...org>
Newsgroups: pl.misc.elektronika
Subject: Re: bezpiecznik S B10 w samochodzie
Date: Sat, 04 Dec 2010 16:38:21 +0100
Organization: Netia S.A.
Lines: 17
Message-ID: <iddnlf$j70$1@mx1.internetia.pl>
References: <X...@l...net>
NNTP-Posting-Host: drut.org
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: mx1.internetia.pl 1291477487 19680 77.252.249.9 (4 Dec 2010 15:44:47 GMT)
X-Complaints-To: a...@i...pl
NNTP-Posting-Date: Sat, 4 Dec 2010 15:44:47 +0000 (UTC)
In-Reply-To: <X...@l...net>
X-Tech-Contact: u...@i...pl
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 6.1; pl; rv:1.9.2.12) Gecko/20101027
Thunderbird/3.1.6
X-Server-Info: http://www.internetia.pl/
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:600446
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2010-12-04 13:59, PiteR pisze:
> Czy są jakieś niebezpieczeństwa zastosowania esów
> np niezadziałanie przy -20st mrozu i pożar?
Jeszcze jedno mnie zastanawia - "esy" mają 2 mechanizmy wyzwalające
wyłączenie. Po pierwsze bimetal grzany prądem przepływającym - przy +35'
latem w nagrzanym aucie będzie zupełnie inaczej czuły (nadwrażliwy), niż
przy -20' zimą. Drugi mechanizm to szybkie wyłączenie przy dużym prądzie
przez elektromagnes - czy prądy zwarciowe w aucie (współczesnym, gdzie
wszystkie kabelki to sznurówki 1.5mm^2) wystarczą do wyzwolenia takiego
bezpiecznika? (przypomnę - B10 to nie wyłączenie przy 10A, tylko
wyłączenie przy 30-50A płynącym przez 0.1-1s, oraz wyłączenie przy
prądzie 15A płynącym przez >1000s)
--
| Bartlomiej Kuzniewski
| s...@d...org GG:23319 tel +48 696455098 http://drut.org/
| http://www.allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=338
173
Następne wpisy z tego wątku
- 04.12.10 15:44 J.F.
- 04.12.10 16:35 Piter
- 04.12.10 17:25 Desoft
- 04.12.10 17:32 Desoft
- 04.12.10 17:45 PiteR
- 04.12.10 20:34 badworm
- 04.12.10 22:45 Desoft
- 06.12.10 20:26 ArturVF500
Najnowsze wątki z tej grupy
- Akumulatory VRLA
- ładowarka zmarła
- Podstawa bezpiecznikowa jako rozłącznik DC
- Napięcie akumulatora wyłączające UPS / jakie nowe akumulatory do UPS?
- nawigacja satelitarna
- SmartLife/Tuya i osuszanie -- mordowanie z zimną krwią...
- Głośnik piezoelektryczny
- Mala autonomiczna kamera monitoringu
- czas na emeryturę i EB
- Generowanie sumy kontrolnej z fragmentu pliku bin
- Re: Mala autonomiczna kamera monitoringu
- HDMI
- Re: Mala autonomiczna kamera monitoringu
- Kamera monitoringu z kartą SIM
- Re: Kamera monitoringu z kartą SIM
Najnowsze wątki
- 2024-07-02 Realme 7 Na co zmienić?
- 2024-06-27 Prywatny parking? Pierwsze 10 minut bezplatnie
- 2024-07-02 znalazłem samochód ;)
- 2024-07-02 Pierwszeństwo łamane
- 2024-07-02 zamek
- 2024-07-02 Akumulatory VRLA
- 2024-07-03 Białystok => Inżynier DevOps Conexa First (Kontraktor) <=
- 2024-07-03 MĂźnchen => Test Development Engineer (m/w/d) <=
- 2024-07-03 Warszawa => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <=
- 2024-07-03 Warszawa => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2024-07-02 Kraków => Spedytor międzynarodowy <=
- 2024-07-02 Poznań => Senior React Native Developer <=
- 2024-07-02 Rzeszów => Frontend Developer (React) <=
- 2024-07-02 Warszawa => Fullastack (Java) Developer <=
- 2024-07-02 reparacje