  • Data: 2017-09-18 22:02:35
    Temat: Re: automatyczne stacje
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 18 Sep 2017 19:48:23 -0000 (UTC), Pszemol napisał(a):

    > A pytało kod pocztowy?? :-)

    Wydaje mi się że nie.
    Chyba pin nawet podałem, kwotę blokady i na koniec myślał, myślał i nie
    wymyślił.
    Nie drążyłem, nie próbowałem ponownie - poszedłem do kanciapy.

    > Swoją drogą kto dziś jeszcze ma Amexa? Zwłaszcza w Polsce??? :-)

    Firmowe mamy na wyjazdy.

    > Z tym prawda.

    Wtedy myślałem że to jakaś sankcja za nieznanie hiszpańskiego ;)
    Ale potem mi koledzy wytłumaczyli że u nich tak zawsze i stwierdzili że
    jakby u nich tak to działało jak u nas, to wszyscy by kradli ;P