  • Data: 2017-09-19 01:40:25
    Temat: Re: automatyczne stacje
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    news:wqrw9chlebuk$.2yxv8rhqmlwp$.dlg@40tude.net...

    > Tez bym tak sprobowal, a potem 00000 -
    > ale moze on juz zera sprobowal i wie, ze nie przejda :-)
    > A potem wybralbym debit - moze z pin przejdzie :-)

    No właśnie :-)

    > Dobrze piszesz ... ale moze Urzad Skarbowy inaczej mysli :-)
    >
    > Bo on pokazuje rachunek, pokaz i ty :-)

    Nie zdziwiłbym się gdyby to był błąd ustawienia tego produktu
    w ich systemie - poszedłbym ze skargą do sklepu do obsługi klienta.

    > Inne, ale wieksze chyba tez. W szcegolnosci to odpowiednika tych 87
    > nie ma. Odpowiednik to chyba europejskie 91 - w Polsce nie wystepuje.

    Chodziło mi o to aby nie porównywać amerykańskiego 93 do
    naszego 95 czy 98.

    > To pokaz paluszkiem gdzie na tej stacji :-)

    Nie wiem gdzie był, ale nie w tym rzecz że na każdej stacji jest
    bo nie musi być jeśli stacje są 4 na każdym rogu skrzyżowania
    i dwie mają w 2 nie mają. Przy autostradach wszystkie mają diesla.

    > W najgorszym to cie zamkna za oszustwo kartowe :-)

    Jakie oszustwo? A ja mam jakiś obowiązek sprawdzać ile
    na karcie podarunkowej zostało? Skoro system wydał
    paliwo po zautoryzowaniu karty to widać było na tyle...

    > opisz co wyszlo :-)

    Opiszę...
    Właśnie muszę paska zatankować... tylko gdzie taka karta??