  • Data: 2017-09-18 23:49:49
    Temat: Re: automatyczne stacje
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 18 Sep 2017 20:16:08 -0000 (UTC), Pszemol napisał(a):

    > Dziwne, bardzo dziwne że w USA pytał o kwote blokady, a żeby o pin pytał to
    > już zupełnie dziwne dla karty kredytowej.

    Hehe... chyba że terminal mnie o zip pytał, a ja mu pin podałem i dlatego
    się nie dogadaliśmy ;)
    Bo po co czytać komunikaty?
    Jak coś chce, to na pewno "pinzielony" :)

    > No to Was nieźle ustawili... Amexa mało kto chce przyjmować bo strasznie
    > zdzierają procenty od sklepikarzy... tylko duże supermarkety, wykwintne
    > restauracje, linie lotnicze - ale spróbuj pokazać taką kartę panience w
    > jakiejś lokalnej piekarni :-)

    Najśmieszniej to jest w Niemczech.
    Nawet w całkiem dużych sklepach zazwyczaj da się płacić tylko gotówką.
    A jak karta u nich to tylko vPay.
    Visę i Mastercarda sobie można wsadzić, o Amexie nie wspominając.