    From: Waldek Godel <n...@o...info>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Zdziwko - Vectra diesel
    Date: Tue, 12 Jul 2011 10:52:00 +0100
    <1...@l...institute.com> <ivf8mj$u8t$1@mx1.internetia.pl>
    <q...@4...com>
    <ivfk9m$llt$1@inews.gazeta.pl> <lj01w659is2q$.dlg@lepper.institute.com>
    <ivfmk4$cmd$1@mx1.internetia.pl> <n...@l...institute.com>
    <ivfnor$ifh$1@mx1.internetia.pl> <qqfszcpffmcn$.dlg@lepper.institute.com>
    <ivfo68$ifh$2@mx1.internetia.pl> <1...@l...institute.com>
    <ivfqk9$le$1@mx1.internetia.pl> <vg6pfb9rnoce$.dlg@lepper.institute.com>
    <ivfrlo$70j$1@mx1.internetia.pl>
    <1q5dfcql6blzu$.dlg@lepper.institute.com>
    <ivfuo6$423$1@mx1.internetia.pl> <1...@l...institute.com>
    <ivh0e2$c7t$1@mx1.internetia.pl> <n5ex6hdl8kf9$.dlg@lepper.institute.com>
    <ivh4hl$2s8$1@mx1.internetia.pl>

    Dnia Tue, 12 Jul 2011 11:35:49 +0200, DoQ napisał(a):

    > W zasadzie to odwracasz kota ogonem. Akurat 100KM DTI w Omedze
    > najbardziej pasuje na autostradę, gdzie ustawisz tempomat na powiedzmy
    > 130km/h i spokojnie turlasz się. W Polsce gdzie ciągle wyprzedza się
    > ciężarówki i inne marudy ślimaczące się z prędkościami 60-70km/h jazda
    > takim samochodem wiąże się z machaniem biegami co jest dość męczące dla
    > kierowcy i jednostki napędowej.

    Na niemiecką autostradę nie wystarczy, bo dostanie zadyszki przy 140.
    Tam się właśnie świetnie przydaje dodatkowe 100. Bezapelacyjnie.
    Przy 60-70 to ja bez żadnego problemu wyprzedzam mając 90KM, tyle, że w
    odróznieniu od kilku wannabe-rajdowców, dobrze znam charakterystykę diesla.

    > Oczywiście ten argument do ciebie raczej nie trafi, bo zaraz wynajdziesz
    > coś o waleniu gruchy i piszczeniu kołami.

    Proszę bardzo skoro sobie życzysz - jeżeli ciężarówka jedzie 85@90 a nie ma
    warunków, żeby bezpiecznie wyprzedzić, to nie wyprzedzam. I wciąż mi
    później staje. Nie wiem do jakiego wieku tak będzie, ale cieszę się, że nie
    mam jeszcze tego powszechnego schorzenia. Niestety, obserwując polskie
    drogi widać, że po pierwsze choroba zbiera straszne żniwo, po drugie
    dostępność viagry jest zdecydowanie za mała.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.