  • Data: 2011-07-12 12:17:48
    Temat: Re: Zdziwko - Vectra diesel
    Od: DoQ <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 12-07-2011 11:52, Waldek Godel pisze:

    > Na niemiecką autostradę nie wystarczy, bo dostanie zadyszki przy 140.

    Ale po co jechać 140? Bo niemiecka, bo bez ograniczeń więc coś trzeba
    udowodnić? Taką furmanką jeździ się 120-130 przelotowo, nie więcej. Do
    sprawnego przemieszczenia wystarczy.

    Tam się właśnie świetnie przydaje dodatkowe 100. Bezapelacyjnie.
    > Przy 60-70 to ja bez żadnego problemu wyprzedzam mając 90KM, tyle, że w

    Tak? Jeździsz 90KM samochodem o masie zbliżonej do masy Omegi? To serio
    współczuję :)

    > odróznieniu od kilku wannabe-rajdowców, dobrze znam charakterystykę diesla.

    Ba, taki wytrawny kierowca to katalogowe 16sekund do setki skróci do
    niecałych 10 :) Chodzi o wyprzedzanie ciężarówki jadącej 60km/h
    oczywiście - żebyś przypadkiem nie pomyślał o wyścigach spod świateł ;)

    > warunków, żeby bezpiecznie wyprzedzić, to nie wyprzedzam. I wciąż mi

    Ale ktoś ci każe wyprzedzać jak nie masz ku temu warunków?

    > drogi widać, że po pierwsze choroba zbiera straszne żniwo, po drugie
    > dostępność viagry jest zdecydowanie za mała.

    Zawsze można kupić Citroena HDI :)

    Pozdrawiam
    Paweł