  • Data: 2011-07-12 12:43:03
    Temat: Re: Zdziwko - Vectra diesel
    Od: Waldek Godel <n...@o...info> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 12 Jul 2011 12:17:48 +0200, DoQ napisał(a):

    > Ale po co jechać 140? Bo niemiecka, bo bez ograniczeń więc coś trzeba
    > udowodnić? Taką furmanką jeździ się 120-130 przelotowo, nie więcej. Do
    > sprawnego przemieszczenia wystarczy.

    Bo jak się ma do przejechania 3000 km to warto oszczędzać czas na
    autostradzie niż wyprzedzając na siłę tiry na drodze powiatowej.

    > Tak? Jeździsz 90KM samochodem o masie zbliżonej do masy Omegi? To serio
    > współczuję :)

    twój problem...

    > Ba, taki wytrawny kierowca to katalogowe 16sekund do setki skróci do
    > niecałych 10 :) Chodzi o wyprzedzanie ciężarówki jadącej 60km/h
    > oczywiście - żebyś przypadkiem nie pomyślał o wyścigach spod świateł ;)

    Przynajmniej nie opowiada rzewnych bajek o lepszych wynikach przy kręceniu
    do czerwonego pola na obrotomierzu.

    > Zawsze można kupić Citroena HDI :)

    wydawało mi się, że było Cię stać na śmieszniejsze dowcipy :-/

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.