  • Data: 2017-07-24 14:17:44
    Temat: Re: Wzrost sprzedaży oleju napędowego o 26% w Orlenie
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "nadir" napisał w wiadomości grup
    >Moje OZI w Służbie Celnej(po staremu) twierdzi, że od zeszłego roku
    >tak Orlenowi podniosły się zyski, że zasponsorowali SC dwa(na razie)
    >mobile laboratoria do kontroli paliw. A przekrętów na tym podobno
    >było kupę,

    Jakies ambitniejsze laboratoria, czy pare strzykawek, zeby sprawdzic
    czy odpowiednio barwiony ?

    >Nie wiem jak na południu, ale na zachodniej granicy celnicy obecnie
    >zajmują się praktycznie tylko paliwami i alkoholami na drogach. Każda
    >cysterna jest kontrolowana z automatu, plandeki, naczepy i kontenery
    >raczej wybiórczo ale też.

    Hm, przejezdzalem i jakis kolejek do kontroli nie widzialem.
    Tak jak i osobowy - tir jedzie i nikt go nie zatrzymuje - choc moga na
    terenie calego kraju, czy np na parkingach kontrolowac.

    Teraz ponoc przewoz ON trzeba zglaszac ... przewoznicy nie ryzykuja,
    czy dobrze placa ?
    http://40ton.net/kontrola-ciezarowek-w-ramach-monito
    rowania-ladunkow-nie-znaleziono-najmniejszych-uchybi
    en/

    Bywa tez tak ...
    http://lubliniec.naszemiasto.pl/artykul/wozniki-zami
    ast-paliwa-w-bakach-pieciu-ciezarowek-byl-olej,41376
    13,art,t,id,tm.html

    troche opalu mozna tak uplynnic, ale ryzyko jak widac jest.
    Swoja droga - czyzby odbarwiony byl, ze proba kwasowa, czy od kwasowej
    zaczeto ?

    J.