  • Data: 2017-07-24 15:35:18
    Temat: Re: Wzrost sprzedaży oleju napędowego o 26% w Orlenie
    Od: Cavallino <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 24-07-2017 o 10:31, szod pisze:

    > Jeżdżą tyle samo. To były przekręty na olbrzymią skalę. Teraz masowo
    > kontrolują cysterny co wpływa na finanse i spółek i państwa. Przecież w
    > obecnym półroczu mamy nadwyżkę budżetową, co się aż nierealne wydaje,
    > ale jest.

    Nadwyżkę w stosunku do planów, a nie budżet na plusie - to raz.
    I tak czy tak to kreatywna księgowość.
    Jak oddadzą firmom to co im krewni to może się okazać, że dziura rośnie
    zatrważająco.

    Już i tak nikt nic nie chce na fakturę robić - ostatnio układacz paneli
    stwierdził, że nie sprzeda mi paneli na 8% vat, bo nie będzie potem rok
    na zwrot vat od państwa czekał.
    5 innych powiedziało to samo, żeby nie było że jeden kombinator.