    From: "bartosz" <b...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    <X...@1...0.0.1>
    <555d0977$1$8380$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <555ddce9$0$27521$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <555e19db$0$8370$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <555e4250$0$2190$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <555e5111$1$27530$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    Subject: Re: Wysyp "30"?
    Date: Fri, 22 May 2015 22:52:45 +0200

    wiadomości news:XnsA4A1F4070F134budzik61pocztaonetpl@127.0.0.1.
    ..
    > Użytkownik bartosz b...@w...pl ...

    > Obie były wyssane z palca.

    Czy sugerujesz, ze je zmyslilem?

    > Powiedziałes, ze suszyli w miejscu gdzie wczesniej nie suszyli - tyle ze
    > wczesniej to u ciebie 2 dni wiec to zaden dowód.

    A jednak. A jaki czas "niesuszenia" bylby dla Ciebie wystarczajacy, aby go
    uznac za odpowiednia przeslanke?

    > Powiedziałes, ze 144 zabrane PJ to duzo, ale nie zestawiłes tego z iloscia
    > codziennie wystawianych dotychczas mandatów za przekroczenie powyzej 50 w
    > zabudowanym a liczba 144 wobec wpływów z mandatu wydaje sie nie jakos
    > specjalnie wysoka.

    Niestety nie mam dostepu do takich danych bezposrednio ze zrodla, opieram
    sie tylko na doniesieniach medialnych, naglasniajacych liczbe 144 zabranych
    pj jako cos niecodziennego.

    > Możnaby oczywiście powiedziec, ze trzecią przesłanką jest pełnia ksiezyca,
    > ale to miałoby tylko odrobine mniej sensu od poprzednich dwóch argumentów
    > ;-)

    Noooo, pelnia akurat ma wplyw na czlowieka, czyli moze tez miec na lapacza
    ;)

    bart