eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyWtrysk leje do przelewu - czy to oznacza że na pewno leje też za duzo do komory spalania? › Re: Wtrysk leje do przelewu - czy to oznacza że na pewno leje też za duzo do komory spalania?
    From: J.F. <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Wtrysk leje do przelewu - czy to oznacza że na pewno leje też za duzo
    do komory spalania?
    Date: Sun, 22 Aug 2010 10:52:30 +0200

    On Sun, 22 Aug 2010 10:40:09 +0200, Sebastian Biały wrote:

    >Nawet w polonezie na wale była zębatka z kilkunastoma zębami więc dało
    >by radę to ocenić ...

    Moze sie myle, ale czy to nie bylo jakos tak ze z jednej strony walu
    bylo jedno naciecie, a z drugiej kilka - dla odroznienia stron ?
    Diesel musi miec jeszcze cos na walku rozrzadu.

    >Dlatego pomiar jest nie w prost, tylko po uwzglednieniu rozchodzenia się
    >cisnienia. nie mówie, że to się da zrobić na kolanie, wymaga to
    >testowania i sporej matematyki/fizyki, ale wynik zapewne byłby użyteczny
    >i w dodatku trywialnie łatwy do implementacji w software.

    Ale pamietaj ze efekt koncowy bylby taki ze auto nigdy z ASO nie
    wyjezdza, bo zawsze cos niedomaga :-)

    >A może jest rynek na taki sprzęt i trzeba zastanowic się nad produkcją w
    >domu ;)

    Na pewno jest zbyt w kraju na tanie i proste systemy diagnostyczne.
    Tak zebys je mogl sprzedawac garazowym mechanikom.

    >Nigdy nie szukałem. Myślę, że machanicy już takie źrodło by znaleźli, na
    >razie z tego co widzę nie, ale też mam na razie kontakt z diselowcami
    >"panie, 20 lat naprawiam to wiem".

    I co - nie wk* ich ze tyle z nich zdzieraja za podkladke ?

    >Nigdy nie miałem w ręku wykręconej, nie wiem na czym polega jej
    >magiczność. Oficjalnie serwis zawsze montuje nowe. Mechanicy natomiast
    >łapią je na klej do gwintów. Przy czym *podobno* po paru razach nie ma
    >już czego łapać.

    Przy bardzo wysilonych gwintach [np glowica] jest tak ze przykreca sie
    je do sporej deformacji i to faktycznie sa jednorazowki.
    Ale sruby sa w ogolnosci bardzo tanie :-)

    J.