eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyWtrysk leje do przelewu - czy to oznacza że na pewno leje też za duzo do komory spalania?Re: Wtrysk leje do przelewu - czy to oznacza że na pewno leje też za duzo do komory spalania?
  • Data: 2010-08-22 11:09:14
    Temat: Re: Wtrysk leje do przelewu - czy to oznacza że na pewno leje też za duzo do komory spalania?
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On 2010-08-22 10:52, J.F. wrote:
    >> Nawet w polonezie na wale była zębatka z kilkunastoma zębami więc dało
    >> by radę to ocenić ...
    > Moze sie myle, ale czy to nie bylo jakos tak ze z jednej strony walu
    > bylo jedno naciecie, a z drugiej kilka - dla odroznienia stron ?
    > Diesel musi miec jeszcze cos na walku rozrzadu.

    Już nie pamiętam, ale chyba jeden ząb był dłuższy. Wiedza o prędkości
    wału byla by dostepna kilkanaście razy na obrót. Wystarczylo by do oceny
    który cylinder nie domaga.

    >> testowania i sporej matematyki/fizyki, ale wynik zapewne byłby użyteczny
    >> i w dodatku trywialnie łatwy do implementacji w software.
    > Ale pamietaj ze efekt koncowy bylby taki ze auto nigdy z ASO nie
    > wyjezdza, bo zawsze cos niedomaga :-)

    Nie, wystarczy że potrafi się samodzielnie zdiagnozować. Zysk dla ASO
    (diagnostyka w 5 minut dla typowych usterek bez otwierania maski).

    >> A może jest rynek na taki sprzęt i trzeba zastanowic się nad produkcją w
    >> domu ;)
    > Na pewno jest zbyt w kraju na tanie i proste systemy diagnostyczne.
    > Tak zebys je mogl sprzedawac garazowym mechanikom.

    Niestety najwieksza wadą tego pomyslu jest to, że należy mieć "wójka
    mechanika" żeby mieć na czym testować ;) Co ja mogę z moją Renią zrobić ...

    Choć przyznaje bez bicia że szyje mały soft do gadania z kompem reni.
    Taka mała konkurencja dla Clipa :P

    > I co - nie wk* ich ze tyle z nich zdzieraja za podkladke ?

    Bo ja wiem. Jeden mi powiedział, że przecież to *specjalna* podkładka.,
    więc się nie ma co dziwić. Jak zapytałem dlaczego specjalna to się
    dowiedziałem, że do wtrysku. Rekurencja.

    > Ale sruby sa w ogolnosci bardzo tanie :-)

    W Renault kawałek plastiku potrafi kosztować 1000zł. Więc nie ma się co
    dziwić, najwidoczniej sprawadzają z Marsa.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: