eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyWtrysk leje do przelewu - czy to oznacza że na pewno leje też za duzo do komory spalania? › Re: [OT] Wtrysk leje do przelewu - czy to oznacza że na pewno leje też za duzo do komory spalania?
  • Data: 2010-08-22 11:30:44
    Temat: Re: [OT] Wtrysk leje do przelewu - czy to oznacza że na pewno leje też za duzo do komory spalania?
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2010-08-22 11:11, Marcin "Kenickie" Mydlak wrote:
    > Może lepiej się jednak zainteresować Clipem? A ściślej - jego chińskim
    > klonem?

    a) chiński klon ma ograniczona funkcjonalność więc wielu rzeczy zrobić
    sie nie da i dalej kosztuje nieziemskie pieniądze.

    b) oprogramowanie sterujace pracą Clipa jest przykładem wszystich
    mozliwych anywzorców tworzenia GUI uzytkownika, zapewno brało udział w
    konkursie na najbardziej bezużyteczną i zagmatwana zabawkę do
    diagnostyki. Na pocieszenie dla francuzów warto zauważyć ża prawie kazdy
    soft do diagnostyki to jest jakaś porażka GUI.

    c) A co, nie mogę :P ? Mam ochotę na małą złosliwośc w stosunku do
    Renault w zamian za nieuzasadnione wyciąganie ode mnie kasy za byle co.

    Tak na marginesie: interesuje mnie zrobienie softu do ktorego można
    będzie łatwo dodawać funkcjonalność separując się od problemów
    interfejsu czy tworzenia gui. Na tyle prostego żeby prawi kazdy mógł go
    wzbogacić o nowy ficzer. Na razie jest to w początkowej fazie projektu,
    docelowo może wyjśc nic (poza satysfakcją) albo się rozrosnąć kiedy
    ludzie zauważą że można tym łatwo coś poprzestawiać w kompie
    oszczędzająć na sponsorowaniu R.

    A na serio ... stawiam 10% na to że to zakończe zanim sprzedam Renie ;)