  • Data: 2016-03-05 23:25:16
    Temat: Re: WS304s papierowy schemat
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jacek Maciejewski" <j...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:1qdyotx9sf2pi.q2srrk4zkhn8.dlg@40tude.net...

    > Dokładnie. Pamiętam nawet kondensatory których pojemności były określane
    > w cm, ale wartość 82 bez względu na normalizacyjny ciąg czy firmę jakoś
    > nie :)

    Ano, czyli chyba się nawet nie myliłem, szereg pamiętam jakoś tak, że były
    10, 16, 22, chyba 33, 47, 51... raczej nie, 62 też raczej nie, 68 to tak,
    choć raczej niezbyt często... Kojarzę z ruskich "czekoladek" 6800, więc
    pozycja w szeregu raczej jest... Świetnie blokują w.cz. na prostowniku.
    Wziąłem do ręki połamaną płytę po telewizorze i tam jest 10, 22, 47, jest
    jeszcze jakiś-takiś pomarańczowy, co na płytce jest oznaczony jako kondzioł,
    wygląda jak mały tantal, a na obudowie ma "3.3k-25".
    Tam, gdzie nie miałem pewności, że nie trafiłem kiedyś na jakąś rzadką
    wartość w szeregu, zaznaczyłem swoją niepewność.

    to ja tego też nie powiem!
    (C) Tewje do Pana Boga.