  • Data: 2016-03-06 11:22:41
    Temat: Re: WS304s papierowy schemat
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Włodzimierz Wojtiuk" <t...@t...pl> napisał w wiadomości
    news:56dbfcc0$0$654$65785112@news.neostrada.pl...

    > Aktywnego korektora barwy jak mniemam.

    Nie, nie korektora, 22 mikro to ciut przydużo na korekcję, zwłaszcza, że
    przecież zwykły korektor jest zaraz dalej, a jakoś mikrofarady z niego nie
    kapią..., chyba, że włączony bezpośrednio w szereg z głośnikiem, to cuś-tam
    basów przykróci i wtedy może mieć znaczenie, zrobiłem kiedyś próbę, dając w
    szereg 10 mikro z kolumną 4 omy. Zuważalnie skróciło basy, a kondzioł stał
    się lekko ciepły, jednak grało tak samo głośno. A tutaj, po stopniu jest 22,
    a przed stopniem 0.1 mikro, więc może nawet, jakby przecinek między dwójki
    wstawić, to wiele uciec (basów) nie powinno, o ile w ogóle to ktoś zauważy.
    Ergo - tam na pewno nie ma 82 mikro, bo nawet, jakby był taki element
    szeregu wartości, to różnica wpływu między 22 a 82 była by skrajnie nikła.

    to ja tego też nie powiem!
    (C) Tewje do Pana Boga.