  • Data: 2016-03-06 11:45:55
    Temat: Re: WS304s papierowy schemat
    Od: Dariusz Dorochowicz <_...@w...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-03-06 o 11:14, ACMM-033 pisze:

    > Użytkownik "Dariusz Dorochowicz" <_...@w...com> napisał w wiadomości

    > A... chodziło mi o sprzęzenie zwrotne, gdzie mogło by to mieć
    > ewentualnie jakieś znaczenie. Ja myślę, ze jak tam zamiast tych 22 mikro
    > wsadzisz np. 10, to nic się wielkiego nie stanie. Zobacz, co masz przed
    > stopniem...

    No przecież masz tam sprzężenie. Pełno sprzężeń. Nawet w stopniu z
    regulatorem barwy masz rozbudowany układ sprzężenia - nie dość, że sam
    regulator, to jeszcze sam stopień wzmacniający ma swoje liniowe.
    Właściwie to nawet dwa. W emiterze i kolektorze.
    Przed stopniem jest wtórnik. No i co z tego ma wynikać? Nie rozumiem.

    Zamiast 10u można spokojnie dać jeszcze mniej - wystarczy rzucić okiem
    na PW9010, gdzie jest praktycznie identyczny układ i są użyte
    kondensatory 2u2, więc nawet bez liczenia można przyjać, że 22u to w tym
    miejscu sporo.

    Pozdrawiam

    DD