  • Data: 2016-03-06 11:47:43
    Temat: Re: WS304s papierowy schemat
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <t...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "ACMM-033" <v...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:nbh0d9$fuv$1@node1.news.atman.pl...

    > Użytkownik "Włodzimierz Wojtiuk" <t...@t...pl> napisał w wiadomości

    > Nie, nie korektora, 22 mikro to ciut przydużo na korekcję,
    > zwłaszcza, że przecież zwykły korektor jest zaraz dalej, a jakoś
    > mikrofarady z niego nie kapią..., chyba, że włączony bezpośrednio w
    > szereg z głośnikiem, to cuś-tam basów przykróci i wtedy może mieć
    > znaczenie, zrobiłem kiedyś próbę, dając w szereg 10 mikro z kolumną
    > 4 omy. Zuważalnie skróciło basy, a kondzioł stał się lekko ciepły,
    > jednak grało tak samo głośno. A tutaj, po stopniu jest 22, a przed
> [...]

    No wszeregu to jest, tylko że w E12.
    A jak się domyslam to sam źle odczytałem (10 lat temu)dwie
    rozstrzelone 2 na kondensatorze i plamkę, i wstawiłem tam 2,2uF ;-) -
    trochę basów zdjęło, a moze to raczej sugestia.
    Teraz naprawiam (błedy przeszłości), w tym samym (prawym) kanale za to
    R239 nie wiedzieć czemu z 3,3 k zrobił sie 2,9k a to już napsuło z
    głosnością.

    Włodek