    From: Shrek <...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Uprzejmość zabija
    Date: Tue, 14 Nov 2017 18:28:52 +0100
    <59fe163e$0$659$65785112@news.neostrada.pl>
    <1h62j9ss6ybvx.136yos3uid6ig$.dlg@40tude.net>
    <X...@1...0.0.1>
    <otmmns$vrp$1@node2.news.atman.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <otmpu0$vrp$5@node2.news.atman.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <otn001$vrp$12@node2.news.atman.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <ouf3g8$o3m$2@node1.news.atman.pl>
    <X...@1...0.0.1>

    W dniu 14.11.2017 o 18:00, Budzik pisze:

    > Rozdzielmy dwie kwestie - celowe działanie i bład.

    Oczywiście - dlatego za bład (dopóki kogoś rzeczywiście nie jebniesz na
    przejściu) nie idzie się do pierdla. No a jak kogoś zabijesz to różnie
    bywa. Jak zrobisz to specjalnie (bo uważasz, ze piesi nie mają żadnych
    praw) to idziesz do pierdla za zabójstwo. Dla mnie rozsądne.

    > Ja cały czas pisze o błedach kierowców, wiec porównanie jest
    > nieadekwatne.

    Pomylić to się można raz czy dwa. Tu rozmawiamy o takich, co nie uważają
    tego nawet za błąd. Ba - uważają, że to piesi popełniają błąd oczekując,
    że kierowca zastosuje się do przepisów.

    > Gdyby chciec zbudowac adekwatne to nalezałoby zapytac, czy jak ktos rabie
    > drewno siekiera do podchodzisz do niego i wkładasz głowe z ciekawosci czy
    > moze jednak zachowujesz bezpieczny odstep zeby w razie jego błedu moc go
    > naprawic swoim bezpiecznym odstepem?

    Rozumiem. Uważasz, że pszechodzenie przez przejście jest rodzajem sportu
    ekstremalnego porównalnego z jackas (czy jak im tam było) albo
    chodzeniem na trybunę drużyny z którą masz kosę w polskiej lidze. No to
    wiele wyjaśnia;)

    > Jezeli ktos ma taki pomysł to powinien w łeb dostac.

    Smiało - byli w tym wątku. Kopałeś z nimi do jednej brami OIDP;)

    > Jezeli widze tira ktory zapierdala z podporzadkowanej z predkoscia
    > sugerujaca ze nie widzi drogi z pierwszenstwem to nie korzystam z
    > pierwszenstwa tylko hamuje.

    Jeśli widzisz... Ale nie zatrzymujesz się na zielonym i nie rozglądasz
    za tirami? Jak tir na czerwonym, rozjebie osobówkę, to nie szukasz
    winnych wsród innych?

    Shrek

    Shrek