  • Data: 2017-11-15 08:05:22
    Temat: Re: Uprzejmość zabija
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 15.11.2017 o 05:01, Budzik pisze:

    > Niestety dopóki pieis nie zrozumieja ze kierowcy beda dawac dupy i beda
    > wierzyc w ich madrosc polaczona z nieomylnoscia to beda ginac.
    >
    > Z ciekawosci - na czym polegało to "danie dupy". Pisałes juz ze nie na
    > jakims duzym przekroczeniu predkosci, wiec na czym? Byłes zmeczony, było
    > ciemno, było slisko, nie zauwazyliscie siebie nawzajem?
    >

    > Tak, widziałem EOT ale wiesz, ja przekorny jestem... ;)

    Pisałem - moto bez abs, początek sezonu (a więc słabe hamowanie, bo
    dopóki się nie przyzwyczaisz to boisz się hamować na granicy uślizgu,
    tym bardziej że pod koniec poprzedniego zaliczyłem glebę z uślizgiem
    przedniego koła). Zatrzymałem się o długość pasów dalej niż bym chciał.
    Technicznie to było omijanie na pasach, bo na lewym koleś się zatrzymał;)

    Raz jakoś źle oceniłem sytuację i śmignąłem lewym jak pieszy był już na
    prawym (prawy był pusty, wiem - co robiłem na lewym;)

    No i raz wogóle nie zauważyłem przejścia - było pod słońce i zapewne
    miałem pewnie co najmniej +20 na liczniku.

    Za każdym razem ja dałem dupy (no może ta druga sytuacja to dzień jak co
    dzień i pieszy mógł nawet nie zauważyć, że coś nie tak)

    A i jeszcze raz musiałem ostro dawać po heblach przed przejściem, no ale
    bez problemu się zatrzymałem. Może tylko jakby ktoś za mną jechał, to
    mógłby mieć ciepło...

    Shrek