  • Data: 2017-11-14 20:00:54
    Temat: Re: Uprzejmość zabija
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Shrek ...@w...pl ...

    > Oczywiście - dlatego za bład (dopóki kogoś rzeczywiście nie jebniesz
    > na przejściu) nie idzie się do pierdla. No a jak kogoś zabijesz to
    > różnie bywa. Jak zrobisz to specjalnie (bo uważasz, ze piesi nie
    > mają żadnych praw) to idziesz do pierdla za zabójstwo. Dla mnie
    > rozsądne.

    A jak po prostu nie zauwazysz i jebniesz?
    Przykłądowo jakbys trafił tym motorem tego jegomoscia bo akurat trafiłbys
    na smartfonowca zamiast na rozsadnego goscia i bys go zabił to uwazasz ze
    powinienes trafic do paki?
    Bo moznaby z tego wyciagnac wniosek ze własciwie powinienes juz
    siedziec...

    > Pomylić to się można raz czy dwa. Tu rozmawiamy o takich, co nie
    > uważają tego nawet za błąd. Ba - uważają, że to piesi popełniają
    > błąd oczekując, że kierowca zastosuje się do przepisów.

    Powaznie? A jak juz ktos kogos walnie to jak sprawdzisz do jakiej grupy
    nalezy?
    Ale cos w tym jest - imo oczekiwanie ze kierowca zastosuje sie do
    przepisów to rzeczywiscie naiwnie piekna teza. I głupia jednoczesnie.

    > Rozumiem. Uważasz, że pszechodzenie przez przejście jest rodzajem
    > sportu ekstremalnego porównalnego z jackas (czy jak im tam było)
    > albo chodzeniem na trybunę drużyny z którą masz kosę w polskiej
    > lidze. No to wiele wyjaśnia;)

    Nie, uwazam, ze jak ktos wchodzi pod jadacy pojazd z mysla "przeciez mam
    pierwszenstwo" to przy odrobinie "szczescia" w koncu trafi na kogos kto
    sie zamysli.
    Ale jezeli oderwanie wzroku od smartfona i złapanie kontaktu wzrokowego z
    nadjezdzajacym samochodem to sport ekstremalny to niech i tak bedzie.

    I oczywiście masz racje, ze wymaganie od kierowców i uczenie sprawi ze
    tych zgonow bedzie mniej.
    I oczywiscie ja mam racje ze uczac pieszych myslenia tych zgonów bedzie
    mniej.
    Który sposób da lepsze rezultaty?

    > Smiało - byli w tym wątku. Kopałeś z nimi do jednej brami OIDP;)

    Dupa.

    > Jeśli widzisz... Ale nie zatrzymujesz się na zielonym i nie
    > rozglądasz za tirami? Jak tir na czerwonym, rozjebie osobówkę, to
    > nie szukasz winnych wsród innych?

    I tu pieszy ma duza przewage. Bo w wiekszosci przypadków ma szanse
    zauwazyc samochód szybciej niz kierowca zauwazy jego.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Oziębłość stosunków między ludźmi powstaje wskutek tarć