    From: Rafal <r...@n...spamowac>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Ubezpieczenie auta 11Letniego
    Date: Thu, 19 May 2011 23:53:13 +0200

    W dniu 2011-05-18 20:09, Kris pisze:
    > Ubezpieczałem auto dotychczas w HESTIA
    > posiadam pakiet H7 AC + OC + NW i dodatki
    >
    > co byscie proponowali poczynic dalej ?
    > wiem za AC sie srednio juz oplaca, czy nie strace znizek jak zrezygnuje ?

    Mam podobny dylemat, tylko że ja mam drugie auto wiec nie ma problemu
    utraty zniżek..
    Rozne ubezpieczalnie roznie do tego podchodza, ale zazwyczaj przerwa do
    3ch lat nie powoduje utraty poprzednich zniżek (zreszta, zasady wyceny w
    AC są teraz na tyle skomplikowane ze ten klasyczny system zniżek (bonus
    malus) nie bardzo ma już zastosowanie