  • Data: 2011-05-23 11:33:46
    Temat: Re: Ubezpieczenie auta 11Letniego
    Od: " " <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    marjan <k...@g...com> napisał(a):

    > Nie nie, mówiłem o pełnym AC :)

    > W przypadku mojego auta (12-letni punciak wyceniony ostatnio na ok. 4200
    > zł) już od 2-3 lat płacę więcej za OC niż AC.
    no i wszystko jasne. Pytajacy ma auto o wartosci raczej blizej 10tys, wiec
    jego AC bedzie pewnie cos 600zl, stad cena pakietu ponad tys.

    > Prawda, pisałem o moim przypadku.
    Tak naprawde to wraca pytanie o zasadnosc ubezpieczania AC auta o tak znikomej
    wartosci. Cwiczylem pare lat temu stluczke - lampa nadpekniety zderzak,
    podrapany gril i maska. W zasadzie poza wymiana lapmy i poprawieniem mocowania
    zderzaka auto ok. Ale robiac w warsztacie z rachunkami wyszlo prawie 5tys
    (wymiana lampy, zderzaka i wzmocnien pod zderzakiem, nowy gril, malowanie
    zderzaka, grila, maski i blotnika). Robilem z AC, ale pozniej oddali mi z OC
    sprawcy (po 8 miesiacach). W Twoim przypadku taka klasyczna stluczka oznacza
    likwidacje auta. A ze to tylko lampa zbita, wiec wartosc reszty wraku dosc
    wysoka i do wyplaty raptem pare stowek (za ktore pewnie lampe kupisz, ale
    niekoniecznie naprawisz porzadnie auto). Tyle ze te pare stowek to wlasnie
    placisz na AC, wiec moze lepiej odlozyc na lapme na lokate ;-).

    --
    pozdr
    BrunoJ, bydg