  • Data: 2011-05-22 01:43:51
    Temat: Re: Ubezpieczenie auta 11Letniego
    Od: "Kris" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik " BrunoJ" <b...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:ir46if$rhh$1@inews.gazeta.pl...

    > Przy szkodzie calkowitej to sie okaze ze wrak jest ciagle wart 2500 wiec
    > dostaniesz tylko 3500 w reke. Ja bralem zawsze z wykupieniem pelnej
    > amortyzacji, inaczej to ma maly sens. Poza tym dokladnie poczytaj na czym
    > polega udzial wlasny i amortyzacja (wylaczenie niektorych czesci w ogole).
    > Przy wartosci auta 8-10k to ciagle warto brac AC. Statystycznie wypadnie
    > stluczka, czyli pogiete blachy, lakierowanie, zbita lampa. Powinno sie
    > zmiescic. Przy wartosci 5 tys to mam wrazenie ze rysa na drzwiach moze byc
    > powodem szkody calkowitej ;-)
> [...]

    bzdura totalna
    1 rok temu mialem stluczke z winy nie mojej
    auto wartosc 13 tys
    zanizyli policzyli i zrobili szkode calkowita

    wyplacili kase bez mojej akceptacji przelali na konto
    wyceny z ASO byly dopasowane tak by nie bylo szkody calkowitej

    TUW najgorszy smiec jaki moze byc, tanio i nierzetelenie wypalacilo
    i wycenilo mi naprawe po zamiennikach
    sam drugie tyle musialem w ASO zostawic

    gdybym zrobil to z AC mialbym to w dupie urzerac sie z TUW
    jako ze z OC to sprawa sie wlokla....

    w polsce nie ma uczciwej firmy ubezpieczeniowej ktora mowi
    klientowi spoko prosze sie nie martiwc jest pan ubezpieczony
    to nie USA, u nas jak sa powodzie to PZU sie pyta czy dostal pan
    odszkodowanie od rzadu, jesli tak to pocaluj w dupas...

    jesli chciales uchronic auto i jechales na jakies wzgorze
    to tez cie pocaluj w dupas bo auto bylo w ruchu i twoja wina

    logika taka ze my dajemy sie kroic i oszfabiac
    bo nie mamy innego wyboru
    bo NIE MA FIRMY KTORA NAS NIE OKRADNIE

    ostatni n tv cyforwa...
    dekode nagrywarka kilka nagran w tym czarny ekran
    generalnie kibel, ogldasz film i 10min przed koncem ciemnosc

    jakis upust czy cos? zapomnij
    zyjesz w polsce

    drugie
    netia zmiana parametrow lacza
    gadu gadu
    czemu nie ma dzownie przed i po terminie
    awaria systemu

    blebla ble upust? cos tam gadala
    kiedy wlacza za next miesiac bo ich system

    gdyby to bylo USA panie....
    ubezpieczenie, jasne wyplacamy po zdarzeniu 24h
    n tv abonamnet gratis 1-3msc
    netia abonament gratis 1-3msc juz wlaczamy

    ale my zyjemy w polsce
    niemcy nas ruchaja bo kawe i proszki dostajemu z 2 sortu
    gorszej jakosci bo ponoc uwagi na to nie zwracamy

    zzeby bylo smieszniej to nam powiedza ze mamy inne kubki smakowe
    kiedys czytalem opinie goscia ktory siedzi w rtv

    towar gatunek I klasa europa zachodnia
    II klasa wschod od berlina
    III klasa wegry ruskie i inne

    co tu duzo gadac, niemiec auto polakowi od reki nie sprzeda
    na wiele tych anomali UE milczy bo co maja zrobic?
    wywalic towar II i III gatunku w kibel
    jakiemus baranowi trza go sprzedac !!

    a propo cen markety i inne podobne
    swiatowi producenci dlaczego wstawiaja setki tysiecy produktow
    po cenach dumpingowych gdzie importer prywatny
    ktory nie ma szansy uzyskania nawet przy max zamowieniu targetu odpowiedniej
    ceny sprzedazy
    patrzy na to jak slepe ciele ??

    bo sie z nami nikt nie liczy
    nie mamy nic
    ani motoryzacji, rafineri, przemyslu
    bysmy wzieli nawet za darmo gowno, wystarczy ladnie zapakowac

    dopoki dopki nie bedziemy zwracac uwagi na jakosc ubezpieczen, towarow,
    handlu, obslugi
    to nic sie nie zmieni

    nawet z durna rura gazoportu dalismy sie wyruchac