  • Data: 2017-02-02 21:20:22
    Temat: Re: Trudno wszystko przewidzieć
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net> szukaj wiadomości tego autora

    news:58938a69$0$15198$65785112@news.neostrada.pl...
    > Użytkownik "yabba" napisał w wiadomości grup
    j%C4%85-oczy-polak%C3%B3w/ar-AAmyq3a

    > Taka rola karty EKUZ - ale tam chyba jakies ograniczenia do
    > wypadkow/chorob drobnych.
    > Bo inaczej to pol kraju by sie leczylo za granica :-)

    Zapewne tylko kilka procent ludzi wie, że można się leczyć za granicą.

    > Poza tym w artykule sie mowi o doplatach.

    > To jest dla mnie jasne.

    > Ale to znow - jak kazdy ubezpieczyciel stara sie odmowic wyplaty :-)

    Tak jak z OC. Płaci, bo przepisy zmuszają.

    > Tylko, ze efekt bedzie taki, ze jak wk* pacjentow, to pojada za granice, i
    > zaplaci za wsystkie potrzebne zabiegi, tylko dwa razy drozej.

    Pacjenci są wk* od kilkudziesięciu lat. Z powodów wymienionych poniżej
    wyjeżdża zaledwie kilka procent potrzebujących.

    > A po ch* ? Pojsc do lekarza, niech zbada, wysle do szpitala, tam
    > przebadaja dalej, a za wszystko NFZ zaplaci.
    >
    > Nie, cos to zbyt piekne :-)

    Chyba przy takim trybie postępowanai, to trzeba dużo się najeździć. Raz
    musisz pojechać do lekarza pokazać mu problem, drugi raz na jakieś
    specjalistyczne badanie, trzeci raz na omówienie wyników badań z lekarzem i
    czwarty raz do szpitala na operację. Jeśli nie mieszkasz blisko granicy z
    przykładowymi Czechami, to koszty czterokrotnej podróży (może nawet z
    noclegiem) mogą wynieść niewiele mniej niż odpłatne wykonanie zabiegu w
    Polsce.

    > Mozna e-mailem/poczta.

    Tego nie wiedziałem.

    --