  • Data: 2017-02-03 11:39:44
    Temat: Re: Trudno wszystko przewidzieć
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net> szukaj wiadomości tego autora

    news:58944a6a$0$15208$65785112@news.neostrada.pl...

    > Sadzac po kolejkach po te karte w NFZ, to sporo ludzi wie.
    > Ale widac nie nad/uzywaja.

    Załóżmy, że dziennie w kolejce stoi 200 osób. Razy 20 dni roboczych, razy 12
    miesięcy, daje 48 000 wydanych kart rocznie. Razem z wydanymi pocztowo
    liczmy 100 000 kart.
    Średnio w kazdym województwie mieszka 2 mln osób. Czyli wydawanych jest
    rocznie kart dla około 5% mieszkańców. Karta jesta ważna rok lub dwa lata -
    nie pamiętam. Więc część kart wydawana jest zapewne powtórnie.

    > Placi, ale dopiero po wyroku. Bo wczesniej to jakis ochlap wyplaca :-)

    Za szkody, które musiałem usuwać, wypłacali zawsze tyle ile trzeba.

    > Niektorzy mieszkaja blizej granicy.

    Dla takich osób może to być opłacalne.

    > Ale jaka satysfakcja !

    Satysfakcja za zrobienie NFZ w konia zapewne może być duża, ale nie sądzę,
    żeby choremu chciało się męczyć w podróżach dla satysfakcji.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba