  • Data: 2017-02-21 11:29:18
    Temat: Re: Trudno wszystko przewidzieć
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 20 lutego 2017 20:01:38 UTC+9 użytkownik J.F.
    napisał:

    >Dania po zbudowaniu mostu do Szwecji, to praktycznie Kopenhaga plus
    >jakieś zadupia na uboczu.

    Tylu Szwedow przyjezdza, czy w Kopenhadze mieszka sie najlepiej, bo
    mozna w Szwecji pracowac ?

    >To powoduje że popyt na mieszkania w CPH mocno przeważa nad podażą.
    >Powszechnym zjawiskiem są listy kolejkowe do wynajęcia mieszkania od
    >prywatnego właściciela.

    A w tym czasie gdzie mieszkaja ?

> [...]
    >odmalować wszystkie ściany i wysprzątać mieszkanie.
    >Nawet jak po mnie wprowadzał się mój kumpel który nie chciał żadnego
    >malowania, bo ja niczego nie pobrudziłem- musieli to zrobić.
    >To odnawianie jest na koszt właściciela.
    >Kaucja na ewentualną demolkę tego nie pokrywa, więc mimo że to była
    >trzykrotność miesięcznego czynszu (plus czteromiesięczny czynsz
    >zapłacony z góry, ale to już nie kaucja), czyli dużo kasy, dostałem
    >zwrot co do ostatniego ?re dokładnie tego samego dnia kiedy skończyli
    >malować i spisali protokół że wszystko jest ok.

    Ja tam nie wiem, czy to nazwac kapitalem spolecznym czy socjalizmem
    :-)
    No coz, jesli czynsz pokrywa koszty, to moze i dobrze.

    U nas tez tak bylo, ale sie skonczylo - choc mozna miec mieszane
    uczucia, czy to dobrze, czy zle :-)

    J.