  • Data: 2011-04-13 06:17:24
    Temat: Re: Troll na grupie - Michoo się zowie
    Od: "4CX250" <taunusmtv@poćta.łonet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:819456753.20110412195233@pik-net.pl...

    > Po raz kolejny zadam pytanie - czy każdy rejestr musi być rejestrem
    > przesuwnym? Sprawdź, co oznacza literka R w akronimie UDR.

    Po raz trzeci odezwałeś się nie na temat. Chcesz na siłę rozwinąć zupełnie
    inny wątek.
    Nie neguję tego że rejestr to tylko rejestr przesuwny ale nie bufor. Czy ta
    odpowiedź się satysfakcjonuje?
    Po prostu po kilku razach pisania "rejestr przesuwny" raz zdażyło mi się
    napisać na skróty tylko "rejestr" co szybciutko wychwyciłeś. Nie zauważyłeś
    że cały czas mowa jest jednak o "rejestrze przesuwnym"
    Po raz kolejny nie pokusiłeś się napisać odpowiezi na zadane pytanie (tym
    razem co jest na rysunku) ale za to ochoczo rozwijasz inne swój wymyślony
    problem. Nie interesuje mnie on. Często sam nazywam bufor rejestrem ale czy
    to coś zmienia? W zadanym pierwotnie pytaniu?

    Marek