eGospodarka.plGrupypl.comp.pecetTablet Samsung Galaxy Tab, zewnętrzny napęd optyczny, możliwość oglądania zdjęć RTGRe: Tablet Samsung Galaxy Tab, zewnętrzny napęd optyczny, możliwość oglądania zdjęć RTG
    Date: Tue, 27 Aug 2013 12:40:29 -0400
    From: rs <n...@n...spam.info>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Tablet Samsung Galaxy Tab, zewnętrzny napęd optyczny, możliwość
    oglądania zdjęć RTG

    On 8/26/2013 11:11 AM, Robbo wrote:
    > Witam uprzejmie,
    >
    > Znajomy dentysta chce do gabinetu kupić tablet, aby móc na nim oglądać
    > zdjęcia RTG zębów przynoszone przez pacjentów na płytach CD. Podoba mu
    > się Samsung Galaxy Tab.
    > Czy jest możliwość podłączenia do takiego tableu zewnętrznego napędu
    > optycznego?
    > Czy istnieje oprogramowanie na Androida umożliwiające wyświetlanie na
    > tablecie zdjęć RTG? Za bardzo nie orientuję się w jakich formatach są
    > zapisywane te zdjęcia i ile tych formatów jest. Gdy sam maiłem robione
> [...]

    tak z ciekawości spróbowałem na swoim samsungu. lyka wszystie podpiete
    karty pamieci. podczas podpiecia dysku HDD. mowi, ze "high power"
    urzadzenie zostalo podpiete i nie bedzie z nim wspolpracowac. po
    podpieciu napedu CD/DVD ani nawet mrungnal. w ogole go nie
    zarejestrowal, wiec mam obawy, ze takie rozwiazanie nie bedzie dzialac,
    tym bardziej, ze naped DVD musialby byc z wlasnym zasilaniem. nie wiem
    czy takie sa.

    z tego co wiem, to bardzo agresywna polityke wejscia z tabletami do
    szpitali i placowek medycznych ma Apple. zamiast po kazdym obchodzie
    zamykac sie w swoim pokoju i aktualizować dane pacjenta w szpitalnym
    desktopie, albo właśnie zerknąć podczas obchodu na zdjęcie czy tabelkę,
    zerkaja do swoich ipadow. sa juz do tego specjalistyczne appy. dostep do
    danych pacjenta jest poprzez wifi sieci lokalnej szpitala, albo chmurę
    applowska czy inna wydzielona dla szpitala. na razie sa to jedynie
    probwy wejścia na ten rynek, bo wiaze sie to z rozwiazaniem problemów
    bezpieczeństwa, tak danych pacjentów, jak i epidemiologicznego ale pewne
    rozwiązania sa juz dostepne. moze zainteresowalbys swojego dentyste
    takim rozwiazaniem. może dla dentystów jest juz cos takiego dostepne, na
    apple czy inne systemy.

    albo inne rozwiazanie. juz proponowano laptop. sa laptopy, ktore maja
    ekran odwracany do tylu wiec, po odwroceniu zachowuja sie jak tablet.
    taki dell inspiron duo czy latitude xl2, xps 12 czy jakies "tranformery"
    innych firm. trzeba by tylko bylo zerknac, ktore z tych urzadzen ma
    wewnetrzny naped dyskow optycznych. <rs>