eGospodarka.plGrupypl.comp.pecetTablet Samsung Galaxy Tab, zewnętrzny napęd optyczny, możliwość oglądania zdjęć RTGRe: Tablet Samsung Galaxy Tab, zewnętrzny napęd optyczny, możliwość oglądania zdjęć RTG
  • Data: 2013-08-27 18:19:09
    Temat: Re: Tablet Samsung Galaxy Tab, zewnętrzny napęd optyczny, możliwość oglądania zdjęć RTG
    Od: "Robbo" <n...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dentysta to młody człowiek. Wynajmuje od niedawna oficynę na gabinet.
    Pacjentów ma max. kilku dziennie (czasem jednego co drugi dzień), więc na
    razie nie jest zbyt zasobny finansowo. Popsuł mu się laptop i myśli o
    tablecie, bo to teraz modne a poza tym fajna rzecz (sam mam i często
    korzystam - przy czym ja mam z iOS, więc nie sprawdzę mu w praktyce tego, co
    on chce). Poza korzystaniem w gabinecie, chciałby używać tego tabletu do
    przeglądania stron internetowych. Oczywiście zgadzam się, że z tabletem jest
    sporo niewiadomych.

    R.